fredag 12. oktober 2012

RUSTIKK I HJEMMET

Noe jeg har blitt mer og mer glad i er brytningen mellom det pene og det grove i hjemmet. Litt rustikk blant de rene hvite linjene, i form av mur, sink, treverk osv.

Gjenbruk pryder mange stuer rundt om kring disse dager. Populært har det blitt å finne frem gamle gjenstander fra kjeller eller loft. Noe jeg selv er veldig glad i.


huldals.blogspot.com

Inspirasjonsbilder må til i dag også. Så her kommer et bilderas av rom jeg gjerne skulle takket ja til :)

blogglisten.no

huseierne.no

draumesidene.com

draumesider.blogspot.no

viivilla.no

Det var dagens inspirasjon! Så ta en tur i garasjen, på loft eller i kjeller og grav frem det gamle.

I kveld skal jeg i syforening, det gleder jeg meg til :) 

Ønsker alle ei flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)