lørdag 18. august 2012

EN GLEDE Å GLEDE

Hei! Første innlegg i bloggen min, (hurra!) som jeg så lenge har ønsket å opprette. Endelig satte de skribleglade fingrene i gang og lagde en blogg til meg :-)

I dag har vi feiret min nydelig lillesøster, Jenny, som stod konfirmant. Det må nevnes at Jenny virkelig er den snilleste personen jeg kjenner; god som gull! Av tradisjon og fordi hun er den hun er, valgte jeg og min andre lillesøster, Linda, å skrive et dikt til henne. Det var ikke vanskelig å finne innhold til diktet og vi endte opp med 9 vers. Når diktet var ferdig, tok vi oss en tur på Panduro og snekret sammen et bilde med diktet på. Slik ble det seende ut til slutt :-)



I selskapet plinga vi i glasset, og fremførte diktet foran de 30 gjestene. Det store smilet på lillesøsters ansikt var den beste belønning, og det gjorde heller ingenting å se serviettene bli brukt som tåretørkere :) For en god følelse, å glede andre!

2 kommentarer:

  1. For noen herlige søsken! Det var et nydelig dikt :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mailinn :-) Det var koselig å høre :)

      Slett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)