mandag 27. august 2012

SYFORENING

Man blir eldre, finner seg en livspartner, kjøper hus, starter en familie, og danner syforening!? ;-) Kanskje ikke helt sånn for alle, men sånn ble det nå iallefall for oss. Vi er en skjønn jentegjeng på seks, som plutselig fant ut at syforening var tingen. Forskjellen fra andre foreninger er at vi faktisk "SYR" når vi er sammen. Alle har med sine strikkeprosjekter, ellers blir vi jo aldri ferdig! (Hvor blir tiden av?) Som sagt tidligere, har jeg kommet halvveis på "prosjekt one piece" til Ada, i størrelse 2 år. 2 år høres kanskje lite ut, men det føles veldig stort disse dager. 


Vi bytter på å være hos hverandre. Verten disker opp med middag og resten tar med brus og andre deiligheter til dessert. Så kjaser vi, strikker og spiser godter, i en helt testosteronfri sone :-)

På denne måten ble det litt lettere å treffe hverandre, og initiativet til å treffes ble større. Så syforening anbefales på det sterkeste :-) Her er noen bilder fra lørdagskvelden. 



  

Skinke og kyllingpai ble laget for anledningen :-) 


Fire flotte jenter jeg er så heldig å kjenne :-) Gleder meg til neste syforening - da skal jeg bli ferdig med dressen! Ikke ambisiøst og godtroende i det hele tatt ;-) 
God natt fra meg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)