lørdag 25. august 2012

HELGEKOS

For meg er det viktig å gjøre dagene innholdsrike. Fylle dem med koselige planer. Spesielt for å gi Ada gode opplevelser og vise henne en liten bit av verden, men også fordi jeg ikke har ro i "røua" :-) Familietid setter jeg stor pris på, og har siden jeg var liten ønsket og gledet meg til å få en egen familie. Så i dag dro jeg med meg mann, barn og Adas mormor på formiddagstur til Ravnedalen.

 



Vi kjøpte med oss en kopp kaffe på "Generalen", restauranten som vises i bakgrunnen på bildet over (som forresten serverer byens beste burger), og trasket videre innover stiene. En utrolig behagelig og avslappende måte å tilbringe en lørdags formiddag på, i en ellers travel hverdag. Man trenger ikke alltid gjøre så mye utav det. 

 

Videre vandret vi til 'mormor', som bor like i nærheten. Hun har 8 høner i hagen, og de måtte Ada se! Det ble litt av et syn. Lille tulla på 4 måneder var kjempe nysgjerrig og interessert, og nistirret på hønene som fartet rundt på plenen og kaklet.

 


Hjem fikk vi med oss ei 12 pakning med egg, lagt av hønepøne. En vakker dag i nærmeste fremtid skal de være bidrag til noen saftige vafler ;-)

En skjønn lørdags formiddag for Barkefamilien :-)

1 kommentar:

  1. Så fine bilder fra Ravnedalen. Jeg har selv bodd i Kr.sand og Ravnedalen er noe av det jeg savner mest... fantastisk område!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)