torsdag 16. mai 2013

cleaning out my closet





Nå begynner det å minke i leiligheten, og rot fylles opp i det nye huset. Kaos, med andre ord. Knipset et bilde av det fine lyset, mens jeg pakket ned klær fra klesskapet mitt, og samtidig nynnet på (hva jeg mener er helt nederst på listen av festlig musikk) - Eminem's cleaning out my closet. Dilla! Kan du tenke noe så irriterende som å ha dilla på en sang du ikke liker? 

La du forresten merke til hvor organisert skapet var? Utenom buksene som tydeligvis er blitt kastet inn der. Det ble organisert før visningen, den gang etter type klesplagg OG fargekode, i tilfelle noen skulle få lyst til å åpne. Gjett hvor mange som åpnet skapet? Ha-ha. Jeg ler. 

Det var dagens babling fra meg. Nå er det dagen før dagen, og jeg gleder meg, selv om de har meldt bøttevis av regndråper på Sørlandet. Håper du får strålende sol og så mange is du ønsker (høres det kjent ut?) *blunk. 

Tuddelu!


3 kommentarer:

  1. Hihi, vet alt om å ha ufordragelige sanger klistra fast!! Spesielt sånne barnesanger, Leos lekeland låta OMG!! Men så deilig å nærme seg nytt hus) Blir litt kaos en stund, husker godt det.Vi hadde klesskapet i pappesker en stund, da blir det mye surr( Ønsker deg en super duper 17. Mai !!!Kos deg masse!! Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Kjenner jeg må ta meg i kunne MANGE Bieber sanger??!!
    Rydder inni skapet og du ja.. OOps, kan hende noen har fått sjokk hos meg da..
    Har ikke flytte kaos hjemme, men maling og klær kaos.. Skal bare liksom..
    Ha en flottings dag,eg sitter å planlegger kakebaking til imorgen. Hørtes ikke Amerikansk sjokoladekake med marshmellows godt ut? Satser på det..
    Klem

    SvarSlett
  3. Åååå huff titter dei i skap og skuffer?då blir det storproblem hos oss,alt ramler nesten ut så då får dei heller få sjokk men eg hadde aldri titta inn i skap og sånt på visning,skrekk og gru,Hihi!
    Lykke til med flytting og alt og så ønsker eg deg ei fin 17 mai feiring❤håper på fint vær!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)