torsdag 23. mai 2013

selv-skryt



... er lov, når man ikke eier husmorevner og har gjort alt en kan for å bli det ;-) 

Pavlova er blitt en ny favoritt, og jammen turte jeg prøve meg på den på syttende mai. Helt vellykket kan jeg ikke si den ble, (etter min smak), men den smakte godt og alle var fornøyde *smil. Vil du se? Jeg vil iallefall vise (selv om det snart er 100 år siden 17.mai) ! He-he.



Så klart bærene måtte forme det norske flagget. Obligatorisk, selv om det kanskje ikke er den flotteste varianten ;-) Måtte også legge til et bilde av mi skjønne i bunad! :-) Et par glimt fra vår feiring.

I dag leverte jeg endelig min siste eksamen (for denne gang) og jeg tør si at jeg nå snart er ferdig utdannet førskolelærer. Det gjør ingenting *blunk. 

Håper torsdagen din har vært fin, så kommer det forhåpentligvis noen oppdateringer om vårt nye hus over helgen. Skal knipse bilder til den store gullmedalje ;-) God helg, dere!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig med skaut og bunad) og kaka ser fristende ut , flink husmor, jeg er skikkelig dårlig på å lage mat, litt bedre på kaker da, trives best med oppussing og prosjekter jeg.. Ha en super helg! Og knips i vei, gleder meg masse til å se)) og masse gratulerer med ferdig studie, det må være deilig!! Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Pavlova er uten tvil en av mine fav kaker! Denne så kjempegod ut:)

    Juhuu gleder meg til husbilder!!!

    Ha ein fin kveld du flotte husmor<3

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)