mandag 14. januar 2013

DESIGN DØRSKILT

I flere måneder før jul, ønsket jeg meg Design Letters i pleksiglass. Jeg sa til alle bekjente at det stod høyt på listen, og avventet derfor handel i håp om å få det under juletreet. Men alle disse bekjente kjøpte helt andre ting enn de bokstavene. Altså, vakre vakre gaver. Hehe.

Men, etter å ha ventet da, tålmodig i flere måneder, løp jeg til Olivias hus og plukket med meg seks bokstaver til mitt inngangsparti.

B A R K E N




25,- per stykk er ganske mye billigere enn å inngravere ett dørskilt hos f.eks Jernia. Finere er det også.

Og forresten så er jeg ganske fornøyd, for jeg har fått medlemskap hos NIB. Hurra. Håper du får en heidundrande fin mandag :-)

6 kommentarer:

  1. Det ble jammen fint! Heldig som har et kort etternavn;)

    Gratulerer forresten med NIB medl.:) Håper snart det er min tur! Hihi

    SvarSlett
  2. Så utruligt flott det blei,faktisk finere enn et dørskilt egentlig:)
    Knallfint:))
    Gratulere med medlemskap i NIB,så kjekkt og velfortjent!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så kule bokstaver!
    Fine bilder du har tatt også!
    Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Stiiiiilig!! Så mye kulere enn et dørskilt:)

    Grattis med medlemsskap,kjente eg blei kry sjøl når eg oppdaga meg;)

    ha ein fin kveld søte du:)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset! Veldig smart å bruke designletters som dørskilt.. stilig :) Ha en fin helg! (det er jo snart)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)