tirsdag 22. januar 2013

TYPOGRAFI

Etter mye prøving og feiling, har endelig tomrommet over skoskapet blitt fylt. Jeg stakk nemlig nesen innom Hansen & co for et par uker siden, og fikk øye på et stort bilde av House Doctor. De store, sorte bokstavene dannet setningen 'Clean up your mess'. Jeg må innrømme det var estetikken jeg falt for, men meningen bak ordene passet meg igrunnen ganske godt. Jeg er en mester på lynrydding, men desverre enda bedre på å rote.





Nå som bildet er kommet opp på veggen, satser jeg på at det snakker til meg når jeg slenger fra meg ting her og der. Nå skal det bli andre boller ;-)

Da ønsker jeg deg en ryddig og fin dag!

6 kommentarer:

  1. Denne var fin!

    God tirsdag til deg :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  2. Åh! Hansen&Co, min favo på Sørlandet!
    Bildet var nydelig!

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Steik det bildet burde hengt i dette huset som HINT til de ANDRE;)

    Flott bilde, og denne flotte staken trenger jeg ikke være misunnelig på, for DEN har jeg-hihi;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Stilig! Likte hvordan du har pyntet "lysestaken", har den samme selv;) Fin helg til deg:)

    SvarSlett
  5. Tøft! Skulle hatt en sånn her i huset også:)

    Klem

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)