mandag 21. januar 2013

EN LYSESTAKE

Først i dag, vil jeg takke for alle de nydelige kommentarene jeg har fått i det siste. Det gjør meg sabla glad :-) Har også fått nye følgere som jeg mottar med åpne armer. Velkommen til min blogg! :)

De siste årene har julegaven fra mannen vært ganske forutsigbar, da jeg som regel kun har gitt han et ønske ;-) Men i fjor fikk han ei liste ei god stund før jul. Og selv om han var ute og handlet til kåna si på selveste julaften, visste jeg ikke hva han hadde funnet på. Sabla spennende ;-)

Jubel og glede ble det da, når jeg pakket opp denne lekre lysestaken fra House Doctor. Jeg er helt betatt.



Legger med litt bilder av sofaen også i dag, med lysestaken in all its glory :-)



God mandag til deg fra Barkeblikk :-)


2 kommentarer:

  1. Så kjekkt å følge bloggen din,er kjempeglad for at eg oppdaga den eg,fine bilder og flott inspirasjon:)
    Så nydelig den lysestaken er,passa jo så fint inn hos deg,fineste puta og pleddet du har og!

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Å heldigen du, den var råfin!!
    Har og lyst på sånne pledd og puter;)

    Ha ein fine kveld<3

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)