tirsdag 18. desember 2012

GAVENES KLÆR

I helgen som var, brukte vi søndagen på å pakke inn gaver til familie og venner. Jeg har som regel fått butikkene til å pakke inn for meg, men etter at vi fikk vår lille synes jeg gaveinnpakking er en fin tradisjon å gjøre sammen i julen. I år var det krølling av papiret som var i fokus. Små gleder :-)

Her kommer noen bilder fra innpakkingen, og av pakkene som skal gis bort av Barkefamilien :-)







Julepapir og hyssing er kjøpt på Panduro, til/fra-lappene er fra Nille, washi-tape fra Bloomingville er kjøpt på Hansen & co, mens de svarte snøkrystallene er hjemmelaget. Nå nærmer det seg den store julekvelden. Er du like spent som meg kanskje?

Jeg ønsker deg igjen en fin desemberdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)