torsdag 6. desember 2012

MENS VI VENTER ...

... på julen, nytes permisjonsdagene med juleforbredelser sammen med mi lille jente, familie og gode venner.

Før jeg ble mor var jeg student med lang juleferie. Jeg kunne gjerne ligge i senga til klokka 12.00, for så å flytte meg fra seng til sofa foran tv-apparatet. Jeg lagde mange planer jeg aldri gjennomførte, og fikk lite ut av dagene. Nå som jeg har en liten morrafugl i hus, står vi tidlig opp. Lyset er dempet, julestjernene lyser i vinduet, stua er ferdig oppvarmet og Michael Bublé synger julesanger på anlegget. Jeg har ei glad og god jente på fanget, som gir meg julestemning som aldri før.

I løpet av dagen får jeg også litt meg-tid, som kan vært godt i blant. Da koser jeg meg med cappuccino i julekoppen og leser Bolig Pluss på jakt etter juleinspirasjon.






Med disse bildene er jeg mer i bloggkonkurransen 'Mens vi venter', i regi av:


Jeg har da muligheten til å vinne produkter fra Perfect Home





 Med det ønsker jeg dere en flott dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)