onsdag 12. desember 2012

SOVEROM | FØR

Soverommet har fått gjennomgå siden dagen vi flyttet inn. Jeg har tapetsert en frontvegg, malt de resterende veggene, for så å feste huntonittplater over da det ikke holdt med malingsarbeidet. Jeg ble, så klart, fortsatt ikke fornøyd. Føler ikke rommet gjenspeiler meg og min stil. Så nå som lille, store jenta vår har fått sitt eget soverom (som også skal vises her etterhvert),  finnes det ingen unnskyldning. Endringer må til. Veggene skal få stå som de er, må bare få "rufsa" det til litt. Pent // røft!

Jeg har så smått begynt arbeidet, men i dag viser jeg FØR bilder av soverommet.

Slik så det ut for ei uke siden.


Kan ikke bare vise bilder av det man er fornøyd med :-)

ETTER bilder kommer etterhvert. Håper jeg får litt julegaver til soverommet i år ;-)

I dag skal jeg få tatt bilder av gårsdagens kreasjoner. Vi endte opp med mye fint og det ble en utrolig hyggelig kveld. Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Skulle gjerne hatt så fint soverom jeg:))

    Men hvis du IKKE er fornøyd med dette, da gleder jeg meg til ETTER bildene!!

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Det var nå et fint soverom da, flotte før bilder så da blir nok etterbildene fantastiske, gleder meg til å se ;-) Sjeldent å se så lekkert et rom på før bilder! Men skjønner at om en ikke er helt fornøyd så er man ikke det selv om andre synes det er superfint ;-)

    God dag videre til deg!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)