fredag 14. desember 2012

INGEN DORULLNISSE, MEN..

Da var det på tide å vise frem resultatet fra juleverksted. Vi lagde juletrepynt av den populære fimoleiren, sydde vattstappede hjerter, laminerte serviettlykter og kledde glass med "snø" m.m. Jeg hadde lagt frem perler og papir til ulike hensikter, men guri så fort tida går når man har det moro.


Her henger et hjerte laget av fimoleire. Fint og veldig enkelt.

De fleste fimohjertene/stjernene henger på min lerkekvist i ganga. Jeg var så heldig å oppdage et stort tre rett bakom leiligheten vår. Så da dro jeg med meg minibarken på plukketur. Her er lerkekvisten med fimopynt.


Trestjerna er fra Olivias hus her i byen.

Og slik ble hjertene vi sydde.


I kveld skal jeg på julebord med jentene fra syforeninga. Vi skal nyte pinnekjøtt og kose oss verre. Håper fredagen din blir like bra :)


1 kommentar:

  1. Så fin pynt:)) Har og tenkt noen uker jeg skulle lage i fimoleire, men...

    Og forresten takk for kos kommentar. Kunne ikke lure inn både pute og løper-hihi;)

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)