torsdag 20. desember 2012

TO LÅNTE IDEER

Det har vært mye snakk om Washitape og bruken av den i det siste. Så da ble jeg frista til å prøve ut litt selv. Over skoskapet har det lenge vært tomt. Jeg har aldri klart å fylle tomrommet med noe spennende. Nå derimot. Jeg kjøpte med meg en taperull fra Bloomingville på Hansen & co, samt svarte perler fra Panduro. Så snekret jeg sammen to ideer lånt fra bloggverden, og vips så var denne fruen fornøyd :)





En påbegynt snøkrystall. Lignet veldig noe 'piratisk' her.

I morra viser jeg resultatet av tape + perle-aktiviteten. Kan jo ikke vise heile moroa på ei gang ;-) Nå drar Ada og jeg til byen for å treffe fire fine. Jeg skal handle antrekk til fredagens store begivenhet (mer om det i morgen). Håper Ada er samarbeidsvillig og mor er litt mindre beslutningsvegret enn hun pleier ;-) 

GOD dag til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)