tirsdag 18. juni 2013

diy | bursdagsglass



God morgen! På Sørlandet skinner sola på sin andre dag. Og jeg er klar for mer steking *blunk. I dag skal dagen nytes på egen veranda. Fint liv.

Egne bursdagsglass til barna har jeg drømt om å lage i en evighet. Så da det endelig ble barnebursdag her i huset, fikk jeg utløp for drømmen. Barna var strålende fornøyde, iallefall hun på 3 år som var den eneste som uttrykte gleden (de andre gjestene var ett år).



Jeg lagde først en liten etikett av lys gul og gammelrosa og teipet dem sammen. Barnets navn ble skrevet med en svart, tynn tusj. Sugerøret er fra Miss Etoile og kjøpt på favorittbutikken Hansen & co i Kristiansand. Verdt et besøk om du tar turen til Sørlandet. Små vimpler på sugerørene ble til av washi-tape.

Men nå må jeg hente bølla som roper på mamma fra soverommet sitt. Ja, hun sov helt til 9.30 i dag (!) En luksus jeg ikke tar for gitt! Håper du får en stor sol på himmelen du også :-) 

9 kommentarer:

  1. Søte! Hvilke glass har du brukt?
    Fin tirsdag :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fine! Er det slik barnejucie-glass du har brukt?
    Nå skal jeg spare på de,for de var jo kjempe søte. Lenge til barnebursdag her nå,men jeg kan jo lage til en liten sommerfest.
    Finfin tirsdag til deg,fine du .
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så flotte de ble)) kose deg på verandaen med sommersol))den varmer godt her i Fredrikstad også, digg!fineste dag til deg))

    SvarSlett
  4. Så utrulig søte dei var,akkurat passelig store og alt!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så koslige de ble:) Flink du er!
    Nyt solen!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  6. Dette var såååå koselig og god idee med dei lappeene på flaskene...Fin blogg du har.
    Klem
    Ann Elin :O)

    SvarSlett
  7. Digger sånne søte flasker♥ ser faktisk bedre ut å drikke sånn;-)
    Ha ein fin dag♡

    SvarSlett
  8. Såååå søte de var:)
    tenker nok de små var fornøyde ja:)

    nyt sol og sommer!
    klem nina

    SvarSlett
  9. Så fin, flink du er!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)