tirsdag 11. juni 2013

mini-vanilje-cupcakes



Hei tirsdag!

I helgen feiret vi Ada, med huset fullt av små og store venner. Det ble like fantastisk som jeg hadde håpet på, og lillemor var strålende fornøyd. Mini-cupcakes, var en av dessertene jeg lagde til Adas barnebursdag. Vanilje-cupcakes med vaniljekrem og sprinkles.

Noe som var viktig for meg var at alt av kaker hovedsaklig skulle være laget for de minste. Mini-cupcakes synes jeg derfor passet perfekt. Enkelt å holde og spise for en ett-åring :-)

Oppskrift og fremgangsmåte finner dere på denne linken. Slenger med et par fristebilder til jeg.



I dag skal jeg være hjemme og pleie lille nysenesa. Er det bare meg som blir galen av å underholde en ett-åring innendørs en hel dag? Jeg innrømmer det gjerne :-) Humøret og energien er det ingenting i veien med, så jeg har bare med å holde tritt *blunk. 

Flere bilder fra bursdagen kommer fortløpende. Håper dagen din blir full av søtsaker og smil ;-)


8 kommentarer:

  1. Nam nam:)
    Merkligt at alle bloggerne som eg les idag,legg berre ut bilder av snacks;) Står heilt hole her på jobb...:-P

    Nydligaste dag sende eg til deg,hold ut!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Skal love bildene dine fristet!!
    Nam nam ;)
    Skjønner godt at du kan bli gal av å underholde en ettåring inne hele dagen, ble gal mer enn engang selv jeg. hehe ;)
    Men, før du vet ordet av det har hun blitt stor og underholder seg selv ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Mm, det ser jo kjempedeilig ut, flink til å bake også du) så hyggelig at bursdagen ble bra og bursdagsbarnet fornøyd! Ønsker deg en flott dag! Klem camilla

    SvarSlett
  4. Det ser kjempegodt ut og så søte når dei var små og skjønne:)perfekt!
    Skjønner godt det blir litt slitsomt å underholde ho ein heil dag men du får nyte litt tid når ho sover:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar!
    Å for noen fristende bilder. Det så knallgode ut!
    Man kjenner det ja,her sover nu på 1 år. Så det er stille for en stund ;-)
    God tirsdag vidre!'
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. namnam! dette så skikkelig godt ut:)
    elsker søtsaker, så disse skal jeg prøve (har ei lita ei som også elsker det søte;)
    fin dag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  7. Herlige mini muffins♥
    Håper du får frisk luft imorgen da:-) per nu er det 8 barn og 1 hund i stua, frisk luft er jo skummelt... Ha en fin dag:-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så søte de var ♥
    Herlig med de små pyntekulene:))

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)